Mina sidor

2012-07-31

MOTORCYKELPAPPA

Jaha, nu det det alltså dags för det omvända... eller åt alla håll kanske man kan säga. Oro både för de yngre och för de äldre :)

Min pappa har blivit motorcykelknutte på äldre dar, vilket förstås gör min mamma till en härlig spätta, men det är pappan jag känner mig orolig för idag. Han ska ut på turné med sitt gubbgäng. Ut på en ivrigt trafikerad E6 och upp i Norge. Med en hyfsat nyopererad höft dessutom.

Vilken galenpanna! Men härligt också :) Äntligen får han ta upp det han fick lägga ner när jag kom och satte käppar i hjulet för honom...


Undrar vad jag kan ta upp för tråd när jag är 70.... ska klura på den :)

Ha en kul dag!

1 kommentar:

  1. Hehe... hoppas man åker omkring på en hoj vid det laget, eller i alla fall något lika galet och kul! Ha det gott!

    SvaraRadera