Mina sidor

2012-08-27

PREMIÄR

Jaha, idag är då tanken att jag ska ta mig till gympahallen för första gången på typ två år... medelgympa står på schemat. Jag försöker peppa mig själv, men kommer hela tiden på olika anledningar att inte gå dit, att vänta till i morgon eller till och med nästa vecka... Kläderna, var är de... kanske är det en bra orsak att inte gå dit, om jag nu inte hittar mina brallor... nähä, de låg förstås precis där de skulle.

Jag får nog masa mig dit i alla fall... och göra mitt bästa... Kanske jag kan smita lite tidigare om det blir för jobbigt...

..fast känner jag mig själv rätt så blir det fullt ös när jag väl är där. Min hjärna har ju inte riktigt fattat att jag inte har de där tränade musklerna jag hade då.. och så är jag inte måttlig... och så kan jag inte komma ur sängen i morgon.... hmmm...

Nä, jag ska gå dit och vara måttlig, och sedan kommer jag hem full av energi och har stretchat ordentligt så träningsvärken också är måttlig! Tjohoo! Nu hoppar jag i brallorna och ger mig av.

Ha en go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar