Har varit på blixvisit på IKEA tillsammans med Stina. Vi fullkomligt förlorade oss i förvaringsboxarna och hem kom vi med ett antal olika varianter för att testa vad som passar oss pysseltjejer bäst.
När vi kom hem så flödade inspirationen och upp sattes gardiner på uteplatsen, trots att jag lovat mig själv att gardiner i uterum är det fulaste jag vet... hmmm.. det blev riktigt mysigt ;)