Mina sidor

2012-07-22

Fotoutmaningen "Tillsammans"

 Veckans fotoutmaning är min första... kul att testa...

Under tre veckor den här sommaren har jag och mina två tjejer varit ute på en roadtrip i Europa. Vi har åkt härs och tvärs med vändplats Pula i Kroatien. Det innebar förstås att vi fick möjlighet att upptäcka jättemycket spännande och vackert. Så det jag tänker bidra med i veckans utmaning är några tillsammansbilder från vår resa.
Rovinj... många båtar tillsammans...

Vi kollar in den helt fantastiska utsikten i Schweiz

Så mycket fantastiskt god mat!

Hamnkranar i en fantastisk solnedgång i Pula

Tillsammans mot Milano / Lugano


Viktiga drycker tillsammans i kylskåpet

Ett gäng kroatiska stenar

Bad i Gardasjön

I Venedig kan man inte vara annat än tillsammans...

Mina fina..
VM-fotboll i Italien skapar en viss gemenskap märkte vi...

Ja, det är bra med vätska i 40-graders värme...

Borta bra, men hemma bäst..







4 kommentarer:

  1. Å, det blir inte bättre än när man får upptäcka nya vackra platser tillsammans. Du ger en härlig känsla av kontinenten med dina bilder!

    SvaraRadera
  2. Semester och resor är ju ett utmärkt tillfälle att vara tillsammans. Härliga somriga bilder! Kul att du ville vara med.
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och vilka fantastiskt fina bilder du hade taget. Började genast experimentera med pixlr :) Ser fram emot nästa utmaning...
      Kram

      Radera