Mina sidor

2012-10-14

STAPLAT

En utmaning att fota staplar passar mig perfekt. Jag har hur många staplar som helst hemma hos mig... De försvinner ibland, men oftast kommer de tillbaka.... post, barnens läxlappar, tidningar, böcker, tvätt, disk... Oftast är staplarna ett tecken på min tidsbrist, men jag brukar snabbt övertyga mig själv att jag gör viktigare saker än att städa undan staplarna...

Men min tidningsstapel gillar jag :)



Ha en riktigt go söndag! 
Fler staplar finns hos Edith och jag och hos Mamma med ambitioner som håller samman våra fotoutmaningar.


5 kommentarer:

  1. Jag hittar en bok i din stapel som jag också har, rum för barn! Mysig bild, och jag hoppas du har en skön helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inspirationsböcker är väldigt mysiga att bläddra i :) Tack detsamma!!

      Radera
  2. Tidningsstaplar är inte så dumma minsann :)
    Här hittar du mitt bidrag till utmaningen.
    http://tantemmasbravader.wordpress.com/2012/10/14/staplat-fotoutmaning-vanner-emellan/

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Ja tidnings- och bokstaplar är bäst! Lite heliga sådär och behöver inte, enligt mig, städas bort i en hast =)

    Trevlig kväll
    Jenny

    SvaraRadera
  4. Tidnings- och bokstaplar är fina staplar tycker jag:) Ser en av mina favoritböcker i din stapel, SY. Den kan jag bläddra i om och om igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera